Клімович Ольга Миколаївна
Основне місце роботи
Факультет бізнесу та права
Кафедра маркетингу
Доцент
Місце роботи за сумісництвом
Факультет бізнесу та права
Кафедра маркетингу
Доцент
к.е.н., доцент кафедри маркетингу ЛНТУ
Народилась в 1989 році, в м. Луцьк, Луцького району, Волинської області.
У 2011 році закінчила магістратуру у Волинському національному університеті імені Лесі Українки, спеціальність за дипломом «Інформатика».
На підставі прилюдного захисту дисертації 2 жовтня 2015 року на засіданні
спеціалізованої вченої ради Д 32.075.03 у Луцькому національному технічному університеті. Присуджено науковий ступінь кандидата економічних наук, рішення Атестаційної колегії від 15 грудня 2015 року отримано диплом кандидата наук ДК № 032371.
07.09.2017 р. – 31.08.2018 р. – асистент кафедри маркетингу;
01.09.2018 р. – 31.08.2019 р. – асистент кафедри маркетингу;
07.09.2019 р. – 31.08.2020 р. – асистент кафедри маркетингу;
01.02.2022 р. – 31.08.2024 – асистент кафедри маркетингу;
01.09.2024 р. – до тепер – доцент кафедри маркетингу.
2024 рік –– Виконавець госпдоговірної науково-дослідної роботи «Оцінка ефективності стратегії digital-маркетингу в умовах воєнного стану». (індивідуальний договір Nº40 від 12.04.2024 року по укладеному договору Nº 12-04/24 від 04.04.2024 року)
На даний час працюю за науковим напрямом: Вплив інформаційних систем та технологій на розвиток економіки.
Маркетинг в умовах розвитку штучного інтелекту. Інструменти цифрового (digital) маркетингу.
2019
- Теорія та практика маркетингового управління : монографія / Герасимяк Н.В., Клімович О.М., Ковальчук О.В., Лорві І.Ф., Морохова В.О. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ. 2019. 210 с.
2016
- Клімович. О.М. Міжрегіональне співробітництво: теорія, методологія, практика: монографія / З. В. Герасимчук, О. М. Клімович — Луцьк : Вежа-Друк, 2016. - 213 с.
2023
- Chunikhina, T., Saiensus, M., Sinko, A., Iazvinska, N., Klimovych, O., & Siryk, R. (2023). Communication Strategies of Internet Marketing of Trading Enterprises. Journal of Law and Sustainable Development, 11(3), e820. https://doi.org/10.55908/sdgs.v11i3.820 / URL: https://ojs.journalsdg.org/jlss/article/view/820
2024
- Клімович, О. (2024). ВПЛИВ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ НА СТРАТЕГІЇ ТА ВИКЛИКИ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ. Економіка та суспільство, (63). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-63-18 / URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/4088
2019
- Напрями реалізації процесу формування системи полюсів росту на території України. Наук.-практ. журнал «Регіональна економіка та управління» № 4. 2019. С. 150-154.
2024
- Клімович О. М. Тенденції розвитку штучного інтелекту в маркетинговій стратегії : матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (24 травня 2024 р). Луцьк: ЛНТУ, 2024. 186-187 с. / URL: https://lib.lntu.edu.ua/sites/default/files/2024-06/%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0…
2023
- Клімович О. М. Стимулювання інноваційного розвитку через сучасні інформаційні технології. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (12 травня 2023 р). Луцьк: ЛНТУ, 2023. С. 137-139 с.
2019
- Клімович О.М. Особливості розвитку контент-маркетингу задля розвитку бренду в цифровій економіці. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2019.