m.babij@lntu.edu.ua

Бабій Микола Федорович

Основне місце роботи

Факультет цифрових, освітніх та соціальних технологій

Кафедра соціогуманітарних технологій

Доцент

Бабій Микола Федорович, доцент кафедри соціогуманітарних технологій

Написати повідомлення
Написати повідомлення

Біографічна довідка

  • Українець, народився 22 жовтня 1963 року у місті Ніжин Чернігівської області.
  • З 1970 до 1980 року навчався у Рівненській середній школі № 13. У 1980 році став студентом природничо-географічного факультету Луцького державного педагогічного інституту імені Лесі Українки.
  • По завершенню у 1985 році за наказом був прийнятий на посаду вчителя географії у середній школі № 13 м. Рівне. З 1985 до 1987 року служив у протиповітряних військах Збройних сил. Після демобілізації поновлений на посаді вчителя географії та біології у середній школі № 24 м. Рівне.
  • У 1990 році прийнятий на посаду асистента кафедри психології Луцького державного педагогічного інституту імені Лесі Українки.
  • 1992-1995 р.р. – аспірант лабораторії навчання при науково-дослідному інституті АПН України імені Г.С. Костюка. В 1995 році захистив кандидатську дисертацію на тему «Формування природничих понять в учнів п’ятих класів» за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія. У вересні цього року був прийнятий на посаду старшого викладача кафедри психології.
  • У 1998 році в результаті реформування кафедри психології та створення відділення психології при Інституті соціальних наук призначений на посаду завідувача кафедри педагогічної та вікової психології. На цій посаді працював більше 10 років.
  • У 2000 році отримав звання доцента. На даний час на цій же посаді працює на кафедрі педагогічної та вікової психології.
  • У 2003 році присвоєно звання почесного професора Університету «Україна».
  • До кола наукових інтересів входить проблематика психологія поведінки осіб шкільного віку, психологія навчання та розумового розвитку, психологія вищої школи.
  • З1 вересня 2023 року доцент кафедри соціогуманітарних технологій Луцького національного технічного університету

 

 

 

  • З 1970 до 1980 року навчався у Рівненській середній школі № 13. У 1980 році став студентом природничо-географічного факультету Луцького державного педагогічного інституту імені Лесі Українки.
  • По завершенню у 1985 році за наказом був прийнятий на посаду вчителя географії у середній школі № 13 м. Рівне. З 1985 до 1987 року служив у протиповітряних військах Збройних сил. Після демобілізації поновлений на посаді вчителя географії та біології у середній школі № 24 м. Рівне.

 

  • У 1990 році прийнятий на посаду асистента кафедри психології Луцького державного педагогічного інституту імені Лесі Українки.
  • 1992-1995 р.р. – аспірант лабораторії навчання при науково-дослідному інституті АПН України імені Г.С. Костюка. В 1995 році захистив кандидатську дисертацію на тему «Формування природничих понять в учнів п’ятих класів» за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія. У вересні цього року був прийнятий на посаду старшого викладача кафедри психології.
  • У 1998 році в результаті реформування кафедри психології та створення відділення психології при Інституті соціальних наук призначений на посаду завідувача кафедри педагогічної та вікової психології. На цій посаді працював більше 10 років.
  • У 2000 році отримав звання доцента. На даний час на цій же посаді працює на кафедрі педагогічної та вікової психології.
  • У 2003 році присвоєно звання почесного професора Університету «Україна».
  • До кола наукових інтересів входить проблематика психологія поведінки осіб шкільного віку, психологія навчання та розумового розвитку, психологія вищої школи.
  • З1 вересня 2023 року доцент кафедри соціогуманітарних технологій Луцького національного технічного університету

 

  • Відповідальний за виконання науково-експериментального проекту за темою: «Диференціація та профілізація навчання в умовах сучасного закладу освіти» на базі комунальний заклад загальної середньої освіти "Луцький ліцей №14 імені Василя Сухомлинського Луцької міської ради" Волинської області». Строки виконання: жовтень 2023 р. – червень 2028 р. 

  • Науковий консультант проекту: «Моделювання інноваційного освітнього простору в умовах інтегрованого підходу до навчання» на базі комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс «Гімназія №14 імені Василя Сухомлинського» Луцької міської ради Волинської області».
  • 2014-2019 рр. керував науковим проектом «Розвиток інтелектуально-творчого потенціалу особистості в умовах інноваційно освітнього середовища». Здійснював наукове керівництво учнівськими науковими роботами у рамках зазначеного проекту.
  • З 2008-2013 рік був науковим керівником регіонального наукового проекту «Комплексне експериментальне дослідження психолого–педагогічного супроводу творчо обдарованих учнів різних вікових категорії на базі НВК „ДНЗ–ЗОШ І ступеня –гімназії №14” м. Луцька.
  • З 2018-2023 керівник наукового проекту «Моделювання інноваційного освітнього простору в умовах інтегрованого підходу до навчання» на базі комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс Гімназія №14 імені Василя Сухомлинського» Луцької міської ради Волинської області»
  • Відповідальний за виконання науково-експериментального проекту за темою: «Диференціація та профілізація навчання в умовах сучасного закладу освіти» на базі комунальний заклад загальної середньої освіти "Луцький ліцей №14 імені Василя Сухомлинського Луцької міської ради" Волинської області». Строки виконання: жовтень 2023 р. – червень 2028 р.

 

«Виховання як соціальний фактор в  становленні особистості»

«Нові підходи та методи формування професійних знань»

Вітчизняні фахові наукові видання

2023

  1. Схильність до ризику та імпульсивних дій у спортсменів різного віку. Психологічні перспективи. Вип. 41. Луцьк : Вежа, 2023. С 10-24.
  2. . Бабій М.Ф. Ревіталізація професійного здоров’я педагогів: вікові тенденції. Психологія ревіталізації : вікові та педагогічні виміри: монографія. Луцьк : Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2023. Розділ 2. С. 44-83.
    Пп. 4

2021

  1. Вікова редукція професійного здоров’я вчителів у сучасній школі. Психологія: реальність і перспективи: збірник наукових праць. Вип. 16. Рівне : РДГУ. 2021. С. 5-11.
  2. Варіативність віктимної поведінки та міжособистої залежності у тинейджерів. Психологія: реальність і перспективи: збірник наукових праць. Вип. 17. Рівне : РДГУ. 2021. С. 14-21.

2020

  1. Вплив трудової міграції батьків на мотивацію до навчання першокласників. Психологія: реальність і перспективи. Збірник наукових праць. Вип. 14. Рівне : РДГУ. 2020. С. 5-13.