oleh.kovalchuk

Ковальчук Олег Володимирович

Основне місце роботи

Факультет бізнесу та права

Кафедра маркетингу

Доцент

Місце роботи за сумісництвом

Факультет бізнесу та права

Кафедра маркетингу

Доцент
Написати повідомлення
Написати повідомлення

Народився 7 листопада 1976 року в м. Луцьку у сім’ї службовців.

У 1994 році закінчив середню школу № 4 м. Луцька.

З 1994 по 1999 рр навчався у Луцькому державному технічному університеті на факультеті економіки і менеджменту за спеціальністю “Менеджмент організацій”. У 1999 році після закінчення навчання отримав диплом спеціаліста з відзнакою.

8 листопада 2000 р. був зарахований до аспірантури без відриву від виробництва Луцького державного технічного університету.

За час навчання в аспірантурі підготував дисертаційну роботу, опублікував понад 15 наукових праць, прийняв участь більше, ніж у 15 наукових та науково-практичних конференціях.

5 квітня 2006 року у спеціалізованій вченій раді К 35.052.03 у Національному університеті “Львівська політехніка” захистив кандидатську дисертацію на тему “Планування та організування маркетингової діяльності підприємств” за спеціальністю 08.06.01 економіка, організація і управління підприємствами.

Луцький державний технічний університет, спеціальність «Менеджмент організацій», кваліфікація – спеціаліст, 1999 рік.

з 01.07.2017 Луцький національний технічний університет, доцент кафедри маркетингу

08.11.2006 - 30.06.2017 Луцький національний технічний університет,  доцент кафедри менеджменту та маркетингу

10.05.2006 - 08.11.2006 Луцький державний технічний університет, старший викладач кафедри менеджменту та маркетингу

01.09.1999 - 10.05.2006 Луцький державний технічний університет, асистент кафедри менеджменту та маркетингу

2019 рік – керівник науково-дослідної роботи «Дослідження споживачів полімерної тари», виконаної згідно договором № 9/10-19 від 30 жовтня 2019 року між Луцьким НТУ та ТзОВ «Алфаінтерпласт»

2021 рік – виконавець госпдоговірної науково-дослідної роботи № 20-10/21 «Маркетингові дослідження кон’юнктури ринку автомобільних шин у Волинській області» із ФОП Талько В. І.

2023 рік – науковий керівник виконання науково-технічної послуги «Аналіз та оцінка інструментів адаптивної реалізації маркетингових технологій управління підприємствами регіону в умовах євроінтеграції» (за договором № 16-04/23 від 26.04.2023 року з ЛМГО «Європейський вектор Волині»)

Інтернет-маркетинг, маркетинг, стратегічне управління, стратегічний маркетинг,

Монографія

2019

  1. Теорія та практика маркетингового управління : монографія / [авт. кол. Герасимяк Н.В., Клімович О.М., Ковальчук О.В., Лорві І.Ф., Морохова В.О. ]. Луцьк : РВВ Луцького НТУ. 2019. 210 с.
Статті Scopus

2023

  1. Yuliya Zintso; Irina Fedorishina; Halyna Zaiachkovska; Oleh Kovalchuk; Zlata Tyagunova Analysis of current trends in the use of digital marketing for the successful promotion of goods and services in Ukraine. Financial and credit activity-problems of theory and practice. 2023. Volume 3. Issue 50. Page 174-184. / URL: https://doi.org/10.55643/fcaptp.3.50.2023.4080

2019

  1. Kryvovyazyuk Igor, Kovalska Liubov, Gudz Petro, Kovalchuk Oleg, Pavliuk Liudmyla, Kravchuk Pavlo, Oksenіuk Kateryna, Baula Olena, Oleksandrenko Iryna. Entrepreneurial initiative as a factor for the development of the innovation activity of country enterprises. Academy of Entrepreneurship Journal. 2019. Volume 25, Issue 4. / URL: http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85081258510&partnerID=MN8TOA…
Статті Web of Science

2023

  1. Yuliya Zintso; Irina Fedorishina; Halyna Zaiachkovska; Oleh Kovalchuk; Zlata Tyagunova Analysis of current trends in the use of digital marketing for the successful promotion of goods and services in Ukraine. Financial and credit activity-problems of theory and practice. 2023. Volume 3. Issue 50. Page 174-184. (Web of Science Core Collection) / URL: https://doi.org/10.55643/fcaptp.3.50.2023.4080
Вітчизняні фахові наукові видання

2023

  1. Ковальчук О. В. Складові брендингу та застосування технологій штучного інтелекту в їх реалізації. Економічний форум, 2/2023. С. 25-29. / URL: https://doi.org/10.36910/6775-2308-8559-2023-2-4
  2. Морохова В. О., Бойко О.В., Ковальчук О. В. Інформаційно-аналітичне забезпечення прийняття управлінських рішень у сфері маркетингу. Економічний форум. 1/2023. С. 27-32 / URL: https://doi.org/10.36910/6775-2308-8559-2023-1-6

2022

  1. Войтович С.Я., Сержанов В.В., Ковальчук О.В., Букало Н.А., Загоруйко В.Л. Врахування особливостей міжринкових взаємодій суб’єктів у маркетинговому стратегічному управлінні розвитком фармацевтичної галузі. Актуальні проблеми економіки. № 8. 2022. C.49-58. / URL: https://doi.org/10.32752/1993-6788-2022-1-254-49-58
  2. Ковальчук О.В., Лорві І.Ф., Бойко О.В. Стратегії Інтернет – маркетингу. Збірник наукових праць: «Економічні науки». Серія «Регіональна економіка». Випуск 19 (75). 2022. С. 100-108. / URL: https://doi.org/10.36910/2707-6296-2022-19(75)-12
  3. Войтович С.Я., Ковальчук О.В. Формування стратегічних пріоритетів маркетингової діяльності підприємства на ринку на основі опитування споживачів. Збірник наукових праць: «Економічні науки». Серія «Регіональна економіка». Випуск 19 (75). 2022. С. 42-50. / URL: https://doi.org/10.36910/2707-6296-2022-19(75)-4

2020

  1. Коцко Т. А., Ковальчук О. В. Розвиток підприємства на засадах концепції екологічного маркетингу. Сучасні підходи до управління підприємством : збірник наукових праць. 2020. № 5. С.44-58.
Тези доповідей

2023

  1. Ковальчук О. В., Байда Д. І., Троцько Д. О. Вплив діджиталізації на планування маркетингової діяльності підприємства. Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Полтава : ПУЕТ, 2023. С. 187-188.

2022

  1. Ковальчук О.В. Роль стандартів обслуговування клієнтів у забезпеченні конкурентних переваг компанії на ринку. Тренди розвитку менеджменту, фінансів та бізнес-технологій в умовах формування сучасної економіки та суспільства: збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (30 листопада 2022 року). Київ : Міжнародний європейський університет. 2022. С. 386-387.
  2. Ковальчук О.В. Соціально-економічні передумови інновацій у системі маркетингового сервісу. Сучасне управління організаціями: концепції, цифрові трансформації, моделі інноваційного розвитку : збірник тез доповідей ІI Міжнародної науково-практичної конференції (Україна, м. Харків, 25 листопада 2022 року) [Електронний ресурс]. Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2022. С. 135.
  3. Ковальчук О.В. Особливі умови формування маркетингової стратегії вітчизняних підприємств на сучасному етапі. Трансформація національної, закордонної моделей економічного розвитку та законодавства в умовах воєнного часу: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції ВНУ ім. Лесі Українки, (27-29 червня 2022 року), м. Луцьк: СПД Гадяк Жанна Володимирівна, друкарня "Волиньполіграф", 2022. С. 205-205.
  4. Ковальчук О.В. Маркетинговий сервіс: стратегічні та тактичні аспекти. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту. Виклики сьогодення [Електронне видання] : Матеріали ІХ Міжнародної наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених (Луцьк, 21 жовтня 2022 р.) / відп. ред. Войтович С.Я.. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2022. С. 59-60.
  5. Ковальчук О.В. Принципи фінансування маркетингової діяльності фірми. Фінанси, банківська справа та страхування: актуальні питання розвитку, досягнення та інновації: матеріали І Всеукраїнської інтернет-конференції здобувачів вищої освіти та молодих вчених, 12 травня 2022 р. Луцьк: ІВВ ЛНТУ, 2022. С. 60-61

2021

  1. Ковальчук О. В., Воїна І. І. Модель маркетингової діяльності підприємства. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 32-34
  2. Ковальчук О.В. Організаційні форми маркетингового менеджменту підприємств в сучасних умовах. Актуальні проблеми управління соціально-економічними системами: матеріали VІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., Луцьк, 17 груд. 2021 р., Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2021. с. 149-150.
  3. Kovalchuk O.V. Impact of changes in consumer purchasing behavior for the practice of marketing practices. Majesty of Marketing: Materials of the International conference for the students and junior research staff. Dnipro, Dnipro University of Technology, 2021. P 138
  4. Ковальчук О.В. Маркетингове забезпечення стратегічного управління компанією. Сучасні технології менеджменту: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. 23 листопада 2021 р. Відп. ред. проф. Л.М. Черчик. Луцьк 2021. с. 55
  5. Ковальчук О.В. Ключові аспекти аналізу маркетингової товарно-сервісної політики закладу громадського харчування. Сучасні проблеми і перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в умовах глобалізації економіки: матеріали ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (3 грудня 2021 р). / відп. ред. В.В. Чудовець. Вип. 15. Луцьк: ІВВ Луцького національного технічного університету, 2021. с. 193-195
Зарубіжні наукові видання

2022

  1. Ковальчук О.В. Використання технології доповненої реальності в стратегії виведення на ринок нових товарів. Marketing of innovations. Innovations in marketing (2022). Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2022). Bielsko-Biala: WSEH. [E-edition]. С. 232-234. / URL: https://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream-download/123456789/90305/1/Tarasenko_arti…

2021

  1. Ковальчук О.В. Особливості формування маркетингових стратегій аграрними компаніями. Socially competent management of corporations in a behavioral economy: Collection of scientific papers / resp. ed Konstantin Pavlov, Elena Pavlova, Ludmila Shostak, Tatiana Bukoros,Josef Zyatko, 2021. European institute of further education, Podhájska, 2021. P. 59-61, Chapter I.