Бабій Микола Федорович
Бабій Микола Федорович
Основне місце роботи
Факультет цифрових, освітніх та соціальних технологій
Кафедра соціогуманітарних технологій
Доцент
Бабій Микола Федорович, доцент кафедри соціогуманітарних технологій
Написати повідомлення
Написати повідомлення
Біографічна довідка
- Українець, народився 22 жовтня 1963 року у місті Ніжин Чернігівської області.
- З 1970 до 1980 року навчався у Рівненській середній школі № 13. У 1980 році став студентом природничо-географічного факультету Луцького державного педагогічного інституту імені Лесі Українки.
- По завершенню у 1985 році за наказом був прийнятий на посаду вчителя географії у середній школі № 13 м. Рівне. З 1985 до 1987 року служив у протиповітряних військах Збройних сил. Після демобілізації поновлений на посаді вчителя географії та біології у середній школі № 24 м. Рівне.
- У 1990 році прийнятий на посаду асистента кафедри психології Луцького державного педагогічного інституту імені Лесі Українки.
- 1992-1995 р.р. – аспірант лабораторії навчання при науково-дослідному інституті АПН України імені Г.С. Костюка. В 1995 році захистив кандидатську дисертацію на тему «Формування природничих понять в учнів п’ятих класів» за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія. У вересні цього року був прийнятий на посаду старшого викладача кафедри психології.
- У 1998 році в результаті реформування кафедри психології та створення відділення психології при Інституті соціальних наук призначений на посаду завідувача кафедри педагогічної та вікової психології. На цій посаді працював більше 10 років.
- У 2000 році отримав звання доцента. На даний час на цій же посаді працює на кафедрі педагогічної та вікової психології.
- У 2003 році присвоєно звання почесного професора Університету «Україна».
- До кола наукових інтересів входить проблематика психологія поведінки осіб шкільного віку, психологія навчання та розумового розвитку, психологія вищої школи.
- З1 вересня 2023 року доцент кафедри соціогуманітарних технологій Луцького національного технічного університету
- З 1970 до 1980 року навчався у Рівненській середній школі № 13. У 1980 році став студентом природничо-географічного факультету Луцького державного педагогічного інституту імені Лесі Українки.
- По завершенню у 1985 році за наказом був прийнятий на посаду вчителя географії у середній школі № 13 м. Рівне. З 1985 до 1987 року служив у протиповітряних військах Збройних сил. Після демобілізації поновлений на посаді вчителя географії та біології у середній школі № 24 м. Рівне.
- У 1990 році прийнятий на посаду асистента кафедри психології Луцького державного педагогічного інституту імені Лесі Українки.
- 1992-1995 р.р. – аспірант лабораторії навчання при науково-дослідному інституті АПН України імені Г.С. Костюка. В 1995 році захистив кандидатську дисертацію на тему «Формування природничих понять в учнів п’ятих класів» за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія. У вересні цього року був прийнятий на посаду старшого викладача кафедри психології.
- У 1998 році в результаті реформування кафедри психології та створення відділення психології при Інституті соціальних наук призначений на посаду завідувача кафедри педагогічної та вікової психології. На цій посаді працював більше 10 років.
- У 2000 році отримав звання доцента. На даний час на цій же посаді працює на кафедрі педагогічної та вікової психології.
- У 2003 році присвоєно звання почесного професора Університету «Україна».
- До кола наукових інтересів входить проблематика психологія поведінки осіб шкільного віку, психологія навчання та розумового розвитку, психологія вищої школи.
- З1 вересня 2023 року доцент кафедри соціогуманітарних технологій Луцького національного технічного університету
-
Відповідальний за виконання науково-експериментального проекту за темою: «Диференціація та профілізація навчання в умовах сучасного закладу освіти» на базі комунальний заклад загальної середньої освіти "Луцький ліцей №14 імені Василя Сухомлинського Луцької міської ради" Волинської області». Строки виконання: жовтень 2023 р. – червень 2028 р.
- Науковий консультант проекту: «Моделювання інноваційного освітнього простору в умовах інтегрованого підходу до навчання» на базі комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс «Гімназія №14 імені Василя Сухомлинського» Луцької міської ради Волинської області».
- 2014-2019 рр. керував науковим проектом «Розвиток інтелектуально-творчого потенціалу особистості в умовах інноваційно освітнього середовища». Здійснював наукове керівництво учнівськими науковими роботами у рамках зазначеного проекту.
- З 2008-2013 рік був науковим керівником регіонального наукового проекту «Комплексне експериментальне дослідження психолого–педагогічного супроводу творчо обдарованих учнів різних вікових категорії на базі НВК „ДНЗ–ЗОШ І ступеня –гімназії №14” м. Луцька.
- З 2018-2023 керівник наукового проекту «Моделювання інноваційного освітнього простору в умовах інтегрованого підходу до навчання» на базі комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс Гімназія №14 імені Василя Сухомлинського» Луцької міської ради Волинської області»
- Відповідальний за виконання науково-експериментального проекту за темою: «Диференціація та профілізація навчання в умовах сучасного закладу освіти» на базі комунальний заклад загальної середньої освіти "Луцький ліцей №14 імені Василя Сухомлинського Луцької міської ради" Волинської області». Строки виконання: жовтень 2023 р. – червень 2028 р.
«Виховання як соціальний фактор в становленні особистості»
«Нові підходи та методи формування професійних знань»
Вітчизняні фахові наукові видання
2023
- Схильність до ризику та імпульсивних дій у спортсменів різного віку. Психологічні перспективи. Вип. 41. Луцьк : Вежа, 2023. С 10-24.
- . Бабій М.Ф. Ревіталізація професійного здоров’я педагогів: вікові тенденції. Психологія ревіталізації : вікові та педагогічні виміри: монографія. Луцьк : Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2023. Розділ 2. С. 44-83.
Пп. 4
2021
- Вікова редукція професійного здоров’я вчителів у сучасній школі. Психологія: реальність і перспективи: збірник наукових праць. Вип. 16. Рівне : РДГУ. 2021. С. 5-11.
- Варіативність віктимної поведінки та міжособистої залежності у тинейджерів. Психологія: реальність і перспективи: збірник наукових праць. Вип. 17. Рівне : РДГУ. 2021. С. 14-21.
2020
- Вплив трудової міграції батьків на мотивацію до навчання першокласників. Психологія: реальність і перспективи. Збірник наукових праць. Вип. 14. Рівне : РДГУ. 2020. С. 5-13.