Андрій Лобацький

Лобацький Андрій Олександрович

Основне місце роботи

Факультет цифрових, освітніх та соціальних технологій

Кафедра цифрових освітніх технологій

Старший викладач

Місце роботи за сумісництвом

Факультет цифрових, освітніх та соціальних технологій

Кафедра цифрових освітніх технологій

Старший викладач
Написати повідомлення
Написати повідомлення
  • У 2017 рр. Закінчив вищий комунальний навчальний заклад "Володимир-Волинський педагогічний коледж ім. А.Ю.Кримського", молодший спеціаліст, галузь освіти 01(Педагогічна освіта), 5.01010301(технологічна освіта
  • У 2019 рр.  Закінчив Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка, бакалавр, галузь освіти 01(Освіта|Педагогічна), спеціальність 015 Професійна освіта (Комп'ютерні технології) на даний момент 015.39 «Професійна освіта (Цифрові технології)»
  • У 2020 р. Закінчив навчання у Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка,  магістр, галузь знань 01(Освіта|Педагогічна), спеціальність 015 Професійна освіта (Комп'ютерні технології) на даний момент 015.39 «Професійна освіта (Цифрові технології)».
  • У 2025, завершив навчання в аспірантурі Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, галузь знань 01(Освіта|Педагогічна), спеціальність 015 Професійна освіта.

    Доктор філософії з 15 квітня 2025 року. Дисертацію захищено на засіданні спеціалізованої вченої ради PhD 7825 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка.
Дисертація

2025

  1. ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ БАКАЛАВРІВ СФЕРИ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЗАСОБАМИ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ / URL: https://tnpu.edu.ua/naukova-robota/docaments-download/razovi_rady/Dis_Lobatsjky…
Вітчизняні фахові наукові видання

2024

  1. Педагогічні умови формування фахової компетентності бакалаврів сфери комп’ютерних технологій в умовах змішаного навчання з елементами дуальної освіти. Інноваційна педагогіка, 74, 164–169. / URL: https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2024/74.30
  2. Інтеграція змішаного навчання в курси комп’ютерних наук у контексті впливу на розвиток фахової компетентності студентів. Health & Education, 1, 217–222. / URL: https://doi.org/10.32782/health-2024.1.29

2023

  1. Дуальна освіта як один з елементів формування фахової компетентності здобувачів вищої освіти. Актуальнi питання гуманiтарних наук, 70 (2), 276–280. / URL: https://doi.org/10.24919/2308-4863/70-2-41
  2. Підготовка фахівців цифрових технологій в умовах дуальної освіти. Академічні студії. Серія «Педагогіка», 4, 81–85. / URL: https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2023.4.11