Ковальчук Олег Володимирович
Основне місце роботи
Факультет бізнесу та права
Кафедра маркетингу
Доцент
Місце роботи за сумісництвом
Факультет бізнесу та права
Кафедра маркетингу
Доцент
Народився 7 листопада 1976 року в м. Луцьку у сім’ї службовців.
У 1994 році закінчив середню школу № 4 м. Луцька.
З 1994 по 1999 рр навчався у Луцькому державному технічному університеті на факультеті економіки і менеджменту за спеціальністю “Менеджмент організацій”. У 1999 році після закінчення навчання отримав диплом спеціаліста з відзнакою.
8 листопада 2000 р. був зарахований до аспірантури без відриву від виробництва Луцького державного технічного університету.
За час навчання в аспірантурі підготував дисертаційну роботу, опублікував понад 15 наукових праць, прийняв участь більше, ніж у 15 наукових та науково-практичних конференціях.
5 квітня 2006 року у спеціалізованій вченій раді К 35.052.03 у Національному університеті “Львівська політехніка” захистив кандидатську дисертацію на тему “Планування та організування маркетингової діяльності підприємств” за спеціальністю 08.06.01 економіка, організація і управління підприємствами.
Луцький державний технічний університет, спеціальність «Менеджмент організацій», кваліфікація – спеціаліст, 1999 рік.
з 01.07.2017 Луцький національний технічний університет, доцент кафедри маркетингу
08.11.2006 - 30.06.2017 Луцький національний технічний університет, доцент кафедри менеджменту та маркетингу
10.05.2006 - 08.11.2006 Луцький державний технічний університет, старший викладач кафедри менеджменту та маркетингу
01.09.1999 - 10.05.2006 Луцький державний технічний університет, асистент кафедри менеджменту та маркетингу
2019 рік – керівник науково-дослідної роботи «Дослідження споживачів полімерної тари», виконаної згідно договором № 9/10-19 від 30 жовтня 2019 року між Луцьким НТУ та ТзОВ «Алфаінтерпласт»
2021 рік – виконавець госпдоговірної науково-дослідної роботи № 20-10/21 «Маркетингові дослідження кон’юнктури ринку автомобільних шин у Волинській області» із ФОП Талько В. І.
2023 рік – науковий керівник виконання науково-технічної послуги «Аналіз та оцінка інструментів адаптивної реалізації маркетингових технологій управління підприємствами регіону в умовах євроінтеграції» (за договором № 16-04/23 від 26.04.2023 року з ЛМГО «Європейський вектор Волині»)
Інтернет-маркетинг, маркетинг, стратегічне управління, стратегічний маркетинг,
2019
- Теорія та практика маркетингового управління : монографія / [авт. кол. Герасимяк Н.В., Клімович О.М., Ковальчук О.В., Лорві І.Ф., Морохова В.О. ]. Луцьк : РВВ Луцького НТУ. 2019. 210 с.
2023
- Yuliya Zintso; Irina Fedorishina; Halyna Zaiachkovska; Oleh Kovalchuk; Zlata Tyagunova Analysis of current trends in the use of digital marketing for the successful promotion of goods and services in Ukraine. Financial and credit activity-problems of theory and practice. 2023. Volume 3. Issue 50. Page 174-184. / URL: https://doi.org/10.55643/fcaptp.3.50.2023.4080
2019
- Kryvovyazyuk Igor, Kovalska Liubov, Gudz Petro, Kovalchuk Oleg, Pavliuk Liudmyla, Kravchuk Pavlo, Oksenіuk Kateryna, Baula Olena, Oleksandrenko Iryna. Entrepreneurial initiative as a factor for the development of the innovation activity of country enterprises. Academy of Entrepreneurship Journal. 2019. Volume 25, Issue 4. / URL: http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85081258510&partnerID=MN8TOA…
2023
- Yuliya Zintso; Irina Fedorishina; Halyna Zaiachkovska; Oleh Kovalchuk; Zlata Tyagunova Analysis of current trends in the use of digital marketing for the successful promotion of goods and services in Ukraine. Financial and credit activity-problems of theory and practice. 2023. Volume 3. Issue 50. Page 174-184. (Web of Science Core Collection) / URL: https://doi.org/10.55643/fcaptp.3.50.2023.4080
2024
- Букало Н., Ковальчук О. Аналіз цінових стратегій та поведінки споживачів у контексті маркетингових досліджень. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки : журнал / уклад. Олена Володимирівна Стащук, Мирослава Богданівна Кулинич. Луцьк : Вежа-Друк, 2024. №3(39). с. 156-162. DOI: 10.29038/2786-4618-2024-03-156-162 / URL: https://echas.vnu.edu.ua/index.php/echas/article/view/944
2023
- Морохова В. О., Бойко О.В., Ковальчук О. В. Інформаційно-аналітичне забезпечення прийняття управлінських рішень у сфері маркетингу. Економічний форум. 1/2023. С. 27-32 / URL: https://doi.org/10.36910/6775-2308-8559-2023-1-6
- Ковальчук О. В. Складові брендингу та застосування технологій штучного інтелекту в їх реалізації. Економічний форум, 2/2023. С. 25-29. / URL: https://doi.org/10.36910/6775-2308-8559-2023-2-4
2022
- Войтович С.Я., Сержанов В.В., Ковальчук О.В., Букало Н.А., Загоруйко В.Л. Врахування особливостей міжринкових взаємодій суб’єктів у маркетинговому стратегічному управлінні розвитком фармацевтичної галузі. Актуальні проблеми економіки. № 8. 2022. C.49-58. / URL: https://doi.org/10.32752/1993-6788-2022-1-254-49-58
- Ковальчук О.В., Лорві І.Ф., Бойко О.В. Стратегії Інтернет – маркетингу. Збірник наукових праць: «Економічні науки». Серія «Регіональна економіка». Випуск 19 (75). 2022. С. 100-108. / URL: https://doi.org/10.36910/2707-6296-2022-19(75)-12
- Войтович С.Я., Ковальчук О.В. Формування стратегічних пріоритетів маркетингової діяльності підприємства на ринку на основі опитування споживачів. Збірник наукових праць: «Економічні науки». Серія «Регіональна економіка». Випуск 19 (75). 2022. С. 42-50. / URL: https://doi.org/10.36910/2707-6296-2022-19(75)-4
2020
- Коцко Т. А., Ковальчук О. В. Розвиток підприємства на засадах концепції екологічного маркетингу. Сучасні підходи до управління підприємством : збірник наукових праць. 2020. № 5. С.44-58.
2024
- Ковальчук О.В. Об'єктивні та суб'єктивні перешкоди застосування штучного інтелекту в маркетингу. Революція креативних індустрій: як маркетинг і менеджмент створюють майбутнє : тези доповідей I Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (24-25 жовтня 2024 р.). Хмельницький : ХНУ, 2024. С. 268-269. / URL: https://drive.google.com/file/d/1En-87jQASYsiRnZLvRYUUrUh8Ors-Hm2/view?usp=driv…
- Ковальчук О.В., Колошва А. Т. Роль брокерських фірм у функціонуванні ринку. ХVІ Сучасні кризові явища в економіці та проблеми облікового, контрольного та аналітичного забезпечення управління підприємством: матеріали XVІ Міжнародної науково-практичної конференції (25 травня 2024 р). відп. ред. О.А. Нужна. Вип. 16. Луцьк: ВІП ЛНТУ, 2024. С. 92-94. / URL: https://drive.google.com/file/d/19FXlxJPA-uA8bIyYOCKDF8pFd1VWq_1O/view?usp=driv…
- Ковальчук О.В., Пиясюк О. О. Аналіз маркетингового потенціалу фермерського господарства. Сучасні кризові явища в економіці та проблеми облікового, контрольного та аналітичного забезпечення управління підприємством: матеріали XVІ Міжнародної науково-практичної конференції (25 травня 2024 р). відп. ред. О.А. Нужна. Вип. 16. Луцьк: ВІП ЛНТУ, 2024. С. 96-98. / URL: https://drive.google.com/file/d/19FXlxJPA-uA8bIyYOCKDF8pFd1VWq_1O/view?usp=driv…
- Ковальчук О.В., Васількова Н. В., Марчак В. С. Сутність, особливості та переваги сегментування в Інтернет-маркетингу. Сучасні кризові явища в економіці та проблеми облікового, контрольного та аналітичного забезпечення управління підприємством: матеріали XVІ Міжнародної науково-практичної конференції (25 травня 2024 р). відп. ред. О.А. Нужна. Вип. 16. Луцьк: ВІП ЛНТУ, 2024. С. 94-96. / URL: https://drive.google.com/file/d/19FXlxJPA-uA8bIyYOCKDF8pFd1VWq_1O/view?usp=driv…
- Ковальчук О. В. Вплив Інтернету та цифрових технологій на цінову політику підприємства. Сучасні кризові явища в економіці та проблеми облікового, контрольного та аналітичного забезпечення управління підприємством: матеріали XVІ Міжнародної науково-практичної конференції (25 травня 2024 р). відп. ред. О.А. Нужна. Вип. 16. Луцьк: ВІП ЛНТУ, 2024. С. 90-92. / URL: https://drive.google.com/file/d/19FXlxJPA-uA8bIyYOCKDF8pFd1VWq_1O/view?usp=driv…
- Ковальчук О. В. Роль ШІ у вирішенні основних завдань маркетингу. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (24 травня 2024 р). Луцьк: ЛНТУ, 2024. С. 106-107. / URL: https://drive.google.com/file/d/1fOhW8L_2xml8Gy8WM5BUWlYmSuZex7Ex/view?usp=driv…
- Ковальчук О. В. Роль ШІ у вирішенні основних завдань маркетингу. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (24 травня 2024 р). Луцьк: ЛНТУ, 2024. С. 106-107. / URL: https://drive.google.com/file/d/13PvtPE5Eoli6Ah1fzGwNrp7CyMnL33jG/edit
2023
- Ковальчук О. В., Байда Д. І., Троцько Д. О. Вплив діджиталізації на планування маркетингової діяльності підприємства. Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Полтава : ПУЕТ, 2023. С. 187-188.
2022
- Ковальчук О.В. Роль стандартів обслуговування клієнтів у забезпеченні конкурентних переваг компанії на ринку. Тренди розвитку менеджменту, фінансів та бізнес-технологій в умовах формування сучасної економіки та суспільства: збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (30 листопада 2022 року). Київ : Міжнародний європейський університет. 2022. С. 386-387.
- Ковальчук О.В. Принципи фінансування маркетингової діяльності фірми. Фінанси, банківська справа та страхування: актуальні питання розвитку, досягнення та інновації: матеріали І Всеукраїнської інтернет-конференції здобувачів вищої освіти та молодих вчених, 12 травня 2022 р. Луцьк: ІВВ ЛНТУ, 2022. С. 60-61
- Ковальчук О.В. Соціально-економічні передумови інновацій у системі маркетингового сервісу. Сучасне управління організаціями: концепції, цифрові трансформації, моделі інноваційного розвитку : збірник тез доповідей ІI Міжнародної науково-практичної конференції (Україна, м. Харків, 25 листопада 2022 року) [Електронний ресурс]. Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2022. С. 135.
- Ковальчук О.В. Маркетинговий сервіс: стратегічні та тактичні аспекти. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту. Виклики сьогодення [Електронне видання] : Матеріали ІХ Міжнародної наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених (Луцьк, 21 жовтня 2022 р.) / відп. ред. Войтович С.Я.. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2022. С. 59-60.
- Ковальчук О.В. Особливі умови формування маркетингової стратегії вітчизняних підприємств на сучасному етапі. Трансформація національної, закордонної моделей економічного розвитку та законодавства в умовах воєнного часу: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції ВНУ ім. Лесі Українки, (27-29 червня 2022 року), м. Луцьк: СПД Гадяк Жанна Володимирівна, друкарня "Волиньполіграф", 2022. С. 205-205.
2021
- Ковальчук О. В., Воїна І. І. Модель маркетингової діяльності підприємства. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 32-34
- Ковальчук О.В. Організаційні форми маркетингового менеджменту підприємств в сучасних умовах. Актуальні проблеми управління соціально-економічними системами: матеріали VІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., Луцьк, 17 груд. 2021 р., Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2021. с. 149-150.
- Kovalchuk O.V. Impact of changes in consumer purchasing behavior for the practice of marketing practices. Majesty of Marketing: Materials of the International conference for the students and junior research staff. Dnipro, Dnipro University of Technology, 2021. P 138
- Ковальчук О.В. Маркетингове забезпечення стратегічного управління компанією. Сучасні технології менеджменту: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. 23 листопада 2021 р. Відп. ред. проф. Л.М. Черчик. Луцьк 2021. с. 55
- Ковальчук О.В. Ключові аспекти аналізу маркетингової товарно-сервісної політики закладу громадського харчування. Сучасні проблеми і перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в умовах глобалізації економіки: матеріали ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (3 грудня 2021 р). / відп. ред. В.В. Чудовець. Вип. 15. Луцьк: ІВВ Луцького національного технічного університету, 2021. с. 193-195
2020
- Ковальчук О.В., Лорві І.Ф. Місце маркетингових ризиків в системі управління інноваційною діяльністю підприємства. Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи: зб. тез доп. І Міжнарод. наук.-практ. конф. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2020. С. 172-173.
- Ковальчук О.В., Коваль В. М., Турчин М. А. Значення та завдання маркетингової товарної стратегії підприємства. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2020. С. 32-33.
- Ковальчук О.В., Лорві І.Ф. Поєднання стратегій проштовхування і залучення (витягування) у впливі на купівельну поведінку споживачів на ринку молочної продукції. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції. Рівне. 2020. С. 11-13.
2019
- Ковальчук О. В. Проблеми співпраці виробників споживчих товарів із закладами роздрібної торгівлі. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2019. С. 98-99.
2022
- Ковальчук О.В. Використання технології доповненої реальності в стратегії виведення на ринок нових товарів. Marketing of innovations. Innovations in marketing (2022). Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2022). Bielsko-Biala: WSEH. [E-edition]. С. 232-234. / URL: https://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream-download/123456789/90305/1/Tarasenko_arti…
2021
- Ковальчук О.В. Особливості формування маркетингових стратегій аграрними компаніями. Socially competent management of corporations in a behavioral economy: Collection of scientific papers / resp. ed Konstantin Pavlov, Elena Pavlova, Ludmila Shostak, Tatiana Bukoros,Josef Zyatko, 2021. European institute of further education, Podhájska, 2021. P. 59-61, Chapter I.