s.voitovych@lutsk-ntu.com.ua

Войтович Сергій Ярославович

Основне місце роботи

Факультет бізнесу та права

Кафедра маркетингу

Професор

Войтович Сергій Ярославович, кандидат економічних наук, професор, професор кафедри маркетингу

e-mail: s.voitovych@lutsk-ntu.com,ua

Написати повідомлення
Написати повідомлення

Народився у м. Сокаль, Львівської області.

1990  р. закінчив СШ №2 м. Сокаля, Львівської області із золотою медаллю.

1995 р.: закінчив із відзнакою Луцький індустріальний інститут за спеціальністю "Економіка підприємства".

1995р.: викладач-стажист кафедри виробничого менеджменту ЛІІ.

1996-1998 р.р. асистент кафедри виробничого менеджменту ЛДТУ.

1998 р.: закінчив очну аспірантуру Луцького державного технічного університету.

1998-2007 р.р.: старший викладач кафедри менеджменту та маркетингу ЛДТУ.

2000 р.: захистив дисертацію та здобув вчену ступінь кандидат економічних наук за спеціальністю 08.06.02 "Підприємництво, менеджмент та маркетинг" у ДУ "Львівська політехніка".

2007 р.: одержав вчене звання доцента кафедри менеджменту та маркетингу.

2007-2017 р.р.: доцент кафедри менеджменту та маркетингу ЛНТУ

2017 р.: одержав вчене звання професора кафедри маркетингу.

2017 р. і до сьогодні: професор кафедри маркетингу ЛНТУ.

 

 

1990-1995 р.р. Луцький індустріальний інститут, кваліфікація "Економіка підприємства",

кваліфікація: економіст

1995-1998 р.р. аспірантура Луцького державного технічного університету, кваліфікація: економіка та управління підприємствами

2000 р. захист дисертації на здобуття вченого ступеня кандидат економічних наук за спеціальність 08.06.02 "Підприємництво, менеджмент та маркетинг"

Стаж науково-педагогічної діяльності 29 років.

1995 – 1995 рр. – викладач-стажист кафедри виробничого менеджменту Луцький індустріальний інститут;

1996 – 1998 рр. – асистент кафедри виробничого менеджменту Луцький державний технічний університет;

1998 – 2007 рр. – старший викладач кафедри менеджменту та маркетингу, заступник декана факультету економіки і управління, Луцький національний технічний університет;

2007 р. – 2017 – доцент кафедри менеджменту та маркетингу, Луцький національний технічний університет;

2017 р. – нині – професор кафедри маркетингу, Луцький національний технічний університет.

2012-2014 р.р. – відповідальний виконавець  держбюджетної науково-дослідної теми: «Формування механізму управління розвитком підприємств на засадах маркетингової концепції» (номер державної реєстрації 0112U0002871). 

2017-2020 р.р. – керівник науково-дослідної роботи за темою «Управління інноваційним розвитком регіонів та підприємств» (№ ДР 0117U004762, термін виконання: 2017-2020 рр.)

2017-2019 рр. – виконавець НДР «Маркетингове забезпечення ефективного функціонування підприємств» (д/р 0117U004763). 

2018 рік – керівник госпдоговірної науково-дослідної роботи № 67/05/2018 на тему «Профілювання образів споживачів рекреаційних послуг». 

2020-2024 р. – виконавець НДР «Маркетингові технології управління підприємствами в умовах сучасного бізнес-середовища» (д/р 0120U100820). 

2021 рік – виконавець госпдоговірної науково-дослідна роботи № 20-10/21 «Маркетингові дослідження кон’юнктури ринку автомобільних шин у Волинській області» із ФОП Талько В.І.

2022, 2023 р.р. – автор та лектор курсів підвищення кваліфікації держслужбовців при Volyn Bussines Hub. 

2022 рік - виконавець госпдоговірної науково-дослідна роботи № 20-10/21 «Маркетингові дослідження кон’юнктури ринку поліграфічних послуг у Волинській області» із ПП "Ваграф Україна" (сума - 16000 грн)

2024 рік –– виконавець договірної науково-дослідної роботи, договір № 12-04/24 від 04.04.2024 р. «Оцінка ефективності стратегії digital-маркетингу в умовах воєнного стану».

2024 рік. – виконавець договірної науково-дослідної роботи, договір № 06-02/24 від 08.02.2024 р. «Дослідження чинників ірраціональної поведінки на фінансову стійкість бізнесу».

Наукові інтереси: маркетингове та логістичне управління підприємствами та закладами послуг;  розвиток та застосування інформаційних систем та технологій в маркетингу та управлінні;  засади реалізації маркетингових та прикладних досліджень; управління проектами та проектна діяльність.

Монографія

2016

  1. Konzeotuale grudsadze des wirtschaftswachstums bei der globalisierung : kollektive Monographie. – Verlag SWG imex GmbH Nurnberg, Deutschland, 2016. – 487 p.

2015

  1. Облік. Економіка. Менеджмент. Проблеми і перспективи розвитку економічної науки в умовах Європеської інтеграції: [колективна монографія]. – Луцьк-Софія: Ред. вид. відділ Луцького НТУ, 2015. – 543 с.
  2. Войтович С.Я., Букало Н.А. Управління вищими навчальними закладами: монографія / Сергій Ярославович Войтович, Надія Артемівна Букало. – Луцьк: РВВ Луцького НТУ, 2015. – 232 с.

2014

  1. Маркіна І.А., Войтович С.Я., Потапюк І.П. Стратегічне маркетингове управління підприємствами сфери послуг: [Монографія] / І.А. Маркіна, С.Я. Войтович, І.П. Потапюк. – Кіровоград: ФО-П Александрова М.В., 2014. – 312 с.
  2. Войтович С.Я., Данилюк Т.І. Задоволення попиту населення на побутові послуги: Монографія / Сергій Ярославович Войтович, Тетяна Іллівна Данилюк. – Луцьк: РВВ Луцького НТУ, 2014. – 216 с.
Навчальний посібник

2013

  1. Управлінський аналіз: навч. посібник / За заг. ред. д.е.н., професора З.В. Герасимчук // О.В. Бойко, Н.М. Василик, І.М. Вахович, С.Я. Войтович, Ю.В. Волинчук, З.В. Герасимчук, Н.В. Герасимяк, О.В. Драченко, В.Л. Загоруйко, Л.Л. Ковальська, О.В. Ковальчук, О.В. Кощій, І.В. Кривов’язюк, Н.С. Куцай, І.Ф. Лорві, О.М. Лютак, В.О. Морохова, І.В. Олександренко, Н.С. Різник, Н.Т. Рудь, Л.В. Савош, Л.В. Стрижеус, А.О. Тендюк. - Луцьк: РВВ Луцького НТУ, 2013. – 1002 с. (3,0 д.а.) Гриф (Лист №1/11-712909 від 13.08.2013 р.)
Статті Scopus

2023

  1. Logistics Management of Health Resorts and Tourism Facilities
    Kazakov, A., Mashika, H., Mosiiuk, S., ... Sorokoumov, H., Saichuk, V.
    Review of Economics and Finance, 2023, 21, pp. 609–615 / URL: https://refpress.org/wp-content/uploads/2023/05/Paper-2_REF.pdf
  2. Business Development towards the Application of Innovative Customer Relationship Management (CRM) Technologies in the Context of Global Transformational Changes
    Kuzmak, O., Kuzmak, O., Voitovych, S.
    Lecture Notes on Data Engineering and Communications Technologies, 2024, 194, pp. 47–69 / URL: https://www.researchgate.net/publication/379455646_Business_Development_towards…
  3. USING CRM SYSTEMS FOR THE DEVELOPMENT AND IMPLEMENTATION OF COMMUNICATION STRATEGIES FOR DIGITAL BRAND MANAGEMENT AND INTERNET MARKETING: EU EXPERIENCE
    Berestetska, O., Iankovets, T., Orozonova, A., ... Parmanasova, A., Medvedieva, K.
    International Journal of Professional Business Review, 2023, 8(4), Y / URL: https://www.researchgate.net/publication/370627770_Using_Crm_Systems_for_the_De…

2022

  1. EUROPEAN INTEGRATION DEVELOPMENT PLATFORM OF INNOVATIVE ENTREPRENEURSHIP OF UKRAINE | ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНА ПЛАТФОРМА РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА УКРАЇНИ
    Stoliarchuk, Y., Liutak, O., Baula, O., Lisovska, L., Voitovych, S.
    Financial and Credit Activity: Problems of Theory and Practice, 2022, 4(45), pp. 396–404

2021

  1. Shmatkovska, T., Britchenko, I., Voitovych, S., Lošonczi, P., Lorvi, I., Kulyk, I., Begun, S. Modern information and digital technologies in the system of economic security of industrial and agricultural enterprises. AD ALTA: Journal of interdisciplinary research. 2022. Vol. 11. Iss. 1. Special Issue XXII. / URL: https://philarchive.org/rec/SHMMIA
  2. Neuromarketing as Interdisciplinary Area: Theoretical and Methodological Analysis | El Neuromarketing como Área Interdisciplinar: Análisis Teórico y Metodológico
    Reikin, V.S., Voitovych, S.Ya., Danyliuk, T.I., Dedeliuk, K.Yu., Lorvi, I.F.
    Estudios de Economia Aplicada, 2021, 39(6) / URL: https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=Neuromarketing%20as%20Interd…
Вітчизняні фахові наукові видання

2023

  1. Войтович Сергій, & Ліпич Любов. (2023). Концептуальна модель зворотньо-логістичного управління санаторно-курортними закладами. Економічний форум, 1(1), 63-70.
  2. Войтович Сергій, Ліпич Любов, Хілуха Оксана, Кушнір Мирослава. Моделювання системи взаємодій в концепції зворотньо-логістичного управління санаторно-курортними закладами. Вісник Львівського університету. Серія економічна. 2023. Випуск 64. С.116-126
  3. Штулер І.Ю., Войтович С.Я., Герасимчук Г.І. Інституційні концепти становлення та функціонування електронних платіжних послуг у цифровій економіці. Актуальні проблеми економіки. 2023. №9 (267). с. 6-13.
  4. Сергій А. Єрохін, Ірина Ю. Штулер, Сергій Я. Войтович. Варіативність управлінських компетентностей з позицій інноваційного підприємництва. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІКИ № 5 (263), 2023. С. 73-78.
  5. Войтович Сергій, Букало Надія, & Жуков Ігор. (2023). Особливості застосування CRM-систем у маркетинговому та логістичному управлінні закладами послуг . Економічний форум, 1(1), 31-37.

2022

  1. Войтович С.. Лорві І., Букало Н. застосування CRM-технології для автоматизації процесів взаємодії із споживачами закладу послуг. Науковий журнал Економічний форум. Луцьк : ЛНТУ. №4.2022. С.68-73.
  2. Войтович С. Я., Букало Н.А. Маркетингові дослідження впливу демографічних чинників на поведінку споживачів освітніх послуг. Економічні науки. Серія «Регіональна економіка» : Збірник наукових праць. ЛНТУ. Випуск 12 (45). Луцьк, 2022. С.

2021

  1. Лорві І. Ф., Войтович С. Я. Інструменти інтернет-маркетингу. Інтернаука. Серія : Економічні науки. Міжнародний науковий журнал. 2021. № 8 (52). Том 2. С. 13-18.

2020

  1. Войтович С. Я. Реалізація маркетингового інструментарію задоволення потреб споживачів у послугах санаторно-курортних закладів / Актуальні проблеми економіки. 2020. №5. С. 67-74.
Тези доповідей

2023

  1. Войтович С. Я. Використання технології CRM закладами послуг. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту. Виклики сьогодення. [Електронне видання] : Матеріали Х Ювілейної міжнародної наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених (Луцьк, 08 грудня 2023 р.) / відп. ред. Войтович С. Я. Луцьк : ВІП ЛНТУ, 2023
  2. Войтович С. Я., Збишко К. Дослідження сутності поняття споживчої цінності послуг. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту. Виклики сьогодення. [Електронне видання] : Матеріали Х Ювілейної міжнародної наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених (Луцьк, 08 грудня 2023 р.) / відп. ред. Войтович С. Я. Луцьк : ВІП ЛНТУ, 2023
  3. Войтович С. Я., Пасічник О.В. Інструменти маркетингового забезпечення реінжинірингу бізнес-процесів. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту. Виклики сьогодення. [Електронне видання] : Матеріали Х Ювілейної міжнародної наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених (Луцьк, 08 грудня 2023 р.) / відп. ред. Войтович С. Я. Луцьк : ВІП ЛНТУ, 2023

2022

  1. Коновалова Л. Д., Войтович С. Я. Аспекти забезпечення якості надання медичних послуг в системі маркетингового менеджменту медичного закладу (на прикладі КЗ ВОМЦО). Тези доповідей ІX Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів та молодих вчених «Актуальні питання маркетингового менеджменту. Виклики сьогодення» (21 жовтня 2022 р, м. Луцьк.). Луцьк : РВВ ЛНТУ, 2022. С. 61-63.
  2. Войтович С. Я., Марю’к В. В., Заблоцька І. Л. CRM як технологія співпраці зі споживачем послуг. Тези доповідей ІX Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів та молодих вчених «Актуальні питання маркетингового менеджменту. Виклики сьогодення» (21 жовтня 2022 р, м. Луцьк.). Луцьк : РВВ ЛНТУ, 2022. С. 166-167.
  3. Войтович С.Я., Лютак О.М., Войтович О.О. Особливості реалізації кінцевим споживачем процесів споживання санаторно-курортних послуг. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : III Міжнародна науково-практична конференція, 25-26 лютого 2022 р. : [тези доп.]. Рівне : О.Зелень, 2022. С. 55-56.

2021

  1. Войтович Я.С., Лорві І.Ф., Войтович С.Я. Ребрендинг, як маркетинговий інструмент нарощення конкурентоспроможності санаторно-курортного закладу. Бренд менеджмент : маркетингові технології [Електронне видання] : Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (11 березня 2021, м. Київ). Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2021. С. 125-128.
  2. Войтович Я. С., Войтович С. Я. Особливості управління закладами послуг на засадах маркетингу. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : тези доповідей VIII Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів та молодих вчених (26 березня 2021 р, м. Луцьк.). Луцьк : РВВ ЛНТУ, 2017. С. 48-51.
  3. Войтович Я.С., Пасічник О.В., Войтович С.Я. Автоматизація CRM закладу послуг та її структурна побудова // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (29 жовтня 2021 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2021. С.234-236.
  4. Колайчук М.В., Грицай О.В., Войтович С.Я. Засадничі умови створення та реалізації товарних інновацій на підприємстві // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (29 жовтня 2021 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2021. С.146-148.

2020

  1. Ковальський В. І., Войтович С. Я. Вплив пандемії «covid – 19» на застосування маркетингового інструментарію виробниками м’ясної продукції. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : тези VІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених. (8 травня 2020 р). Луцьк : Луцький НТУ, 2020. С. 108-110.